dilluns, 4 d’agost del 2008

Tibidabo


El dia 3 d' Agost del 2008 es va organitzar una sortida al Tibidabo amb uns vales de 2x1 que posseien alguns membres de la colla ja que axí sortia més barata la entrada,al final nomes érem uns 34 en total tot i que més tard van arribar altres persones. El plan en principi era sortir a les 11.30 tot i que no va poder ser ja que algunes persones van arribar tard (entre aquestes jo) ie s va tenir que sortir més tard tot i que tampoc i havia molta presa.
Un cop dins del Tibidabo sanava desi din a on anar tots junts , i axi fins a l'hora de dinar ,que desprès de aquella hora es quan el grup es va dividir un grups més petits per anar a les atraccions que més els interessa en els membres que formaven els grups .



A l'hora de marxar es va quedar que anesim marxant com volguessin ja que algunes persones el l' endema tenien que treballar,el grup que va ser el ultim de marxa es va acabar parlant de organitzar una altre sortida per Collserola o fer alguna barbacoa a la muntanya ..... o sigui ja o sabeu si voleu tornar a sortir teniu que estar atens a les convocatòries !


Les fotografies del Tibidabo que vaig fer jo les podeu trobar en aquest linck o apretant a la banda dreta del blog l apartat que posa " Totes les meves fotos":
http://picasaweb.google.com/drac.paulin/Tbidabo

1 comentari:

Anònim ha dit...

ei xikett sok jo, landrea

bno pos mira jo sabia ke tu tenies un blog i kom me fet un de sports
e dit pos li deixo un koment al meu gran amiget, i pos eso
numes passava per informarte perke encara tink de ferli moltes modificacions!!

okis noiett!

inga kuidat!
ns veiem! :P

i percert encara keda ke mexplikis el knte
xD


__________________________

atT:
Drusky!

www.centpercentsport.blogspot.com

ti pots passar xD

inga noiet xao

BxiTTus!!


2d8fc dels Castellers de Barcelona